Ledenregistratie

Registreer nu om toegang tot  privépagina's te krijgen. Je krijgt een e-mailbericht nadat wij je aanvraag hebben goedgekeurd. Daarna ontvang je een betaallink en heb je toegang tot het materiaal en beveiligde pagina's.

Ook mensen die een licentie ontvangen als trainer of behandelaar dienen zich als lid van Stichting Kinderleven in te schrijven.

Om het materiaal van Stichting Kinderleven te kunnen bestellen is het nodig om lid van de stichting te worden. Op die manier kunnen wij onze kennis en expertise blijven uitdragen. Het individueel lidmaatschap kost 150 euro per jaar. Voor organisaties is het 300 euro. Daarvoor, naast de mogelijkheid om het ontwikkelde materiaal aan te schaffen, word je uitgenodigd voor bijeenkomsten van de stichting en word je op de hoogte gesteld van de nieuwste ontwikkelingen. Als lid heb je toegang tot beveiligde pagina's die alleen voor leden toegankelijk zijn.

Materialen

Folder voor ouders (gratis, alleen verzend-en handlingkosten)
Signaleringslijst voor 0-3 maanden
Signaleringslijst voor 3 maanden tot 2,5 jaar
Mindmap Risicofactoren
Mindmap Hechting bespreekbaar maken

Syllabus Focus op Hechting, digitaal (alleen te bestellen bij aanmelding voor training)

Boek Train de trainer (alleen te bestellen bij aanmelding voor training). Naast dit boek wordt online materiaal geleverd voor het geven van de training na certificering.

Handboek Moedergroep (alleen te bestellen voor organisaties die na overleg met Stichting Kinderleven moedergroepen gaan geven). Naast dit boek wordt online materiaal geleverd voor het geven van de training na certificering.