Ledenregistratie

Registreer nu om toegang tot  privépagina's te krijgen. Je krijgt een e-mailbericht nadat wij je aanvraag hebben goedgekeurd. Daarna ontvang je een betaallink en heb je toegang tot het materiaal en beveiligde pagina's.

Ook mensen die een licentie ontvangen als trainer of behandelaar dienen zich als lid van Stichting Kinderleven in te schrijven.

Om het materiaal van Stichting Kinderleven te kunnen bestellen is het nodig om lid van de stichting te worden. Op die manier kunnen wij onze kennis en expertise blijven uitdragen. Het individueel lidmaatschap kost 150 euro incl. BTW per jaar. Voor organisaties is het 300 euro ex BTW. Daarvoor, naast de mogelijkheid om het ontwikkelde materiaal aan te schaffen, word je uitgenodigd voor bijeenkomsten van de stichting en word je op de hoogte gesteld van de nieuwste ontwikkelingen. Als lid heb je toegang tot beveiligde pagina's die alleen voor leden toegankelijk zijn.