Ontwikkel je relatie met je ongeboren kind

Ben je zwanger en maak je je zorgen over de toekomst? Misschien ben je bang dat je geen goede moeder zal worden, omdat je gestrest of angstig bent voor wat komen gaat. Of je hebt eerder een kindje verloren, was de conceptie moeilijk en je bent daardoor achteropgeraakt?

Als aanstaande moeder kan je -naast blijdschap-  ook veel zorgen hebben. Daardoor kun je weer een schuldgevoel krijgen ten aanzien van je baby.

Bij Kinderleven praten we daar met je over. De moeder en de vader zijn voor ons even belangrijk als de zich ontwikkelende baby. Want als je als ouders goed in je vel zit, heeft de baby het ook goed. Samen met jou/jullie zoeken we uit welke barrières opgeruimd mogen worden. Zodat de weg vrij is om écht van je zwangerschap en toekomstig ouderschap te gaan genieten. En helpen wij je om nù al een fijne band op te bouwen met je kind. Want dat is belangrijk, voor jou en voor je baby. Je partner wordt natuurlijk ook bij de hulp betrokken. Want jullie worden naast partners nu ook ouders!

Binnen veertien dagen heb je een eerste afspraak

We werken zonder wachtlijst, dus je hebt je eerste afspraak binne veertien dagen nadat je met ons contact hebt opgenomen. Bij een verwijzing van huisarts of jeugdarts is onze hulp kosteloos voor jou.

Ervaringen

Net even dat extra steuntje!

"Naar mijn dochter toe kan ik duidelijker communiceren. Onze band is nog hechter geworden. Ook mijzelf heb ik betere leren kennen hierin. Ik (probeer) op de juiste manier te reageren op haar gedrag! Kijken en luisteren! Met de juiste ondersteuning, opdrachten en gesprekken zijn mijn dochter en ik al heel ver gekomen. Dank je wel! Soms heb je net even dat extra steuntje nodig. Ik raad het zeker aan! Nogmaals MERCI!"

Moeder van een kindje van 3 jaar.

Van harte aanbevolen!

"Ik ben via het consultatiebureau bij Kinderleven terecht gekomen. Samen met mijn zoontje hebben we een aantal hele fijne, leerzame sessies gehad bij Kinderleven. Het heeft me heel veel inzichten gebracht over de opvoeding en wat er in kinderen kan spelen. Vooral dat eerlijkheid zo belangrijk is. We zijn beide heel dankbaar en we staan veel rustiger en stabieler in het leven. Ik wil het alle ouders aanraden!"

Moeder van een kindje van 3 jaar.

Waarom Kinderleven?

Redenen waarom onze cliënten kiezen voor ons:

N

Snel gegaan. Snel resultaat geboekt.

N

Perfect, ze namen de volledige tijd voor ons.

N

Door de hulpverlener is de band tussen vader en kind heel erg gegroeid en wij als gezin ook.

N

Super aardige en lieve hulpverleners, alleen maar lof.

N

Positief is flexibiliteit/overleg over invulling en tijd programma.

Voor Kind en Ouder

Voor Verwijzers