ISO-keurmerk

Bij Kinderleven doen we er alles aan om onze kwaliteit van dienstverlening zo goed mogelijk te houden. Dat vraagt om een goed en zorgvuldig managementsysteem. Om onze kwaliteit te waarborgen, hebben wij in 2018 een auditproces doorlopen om als Kinderelven het ISO-keurmerk te krijgen. Het ISO-keurmerk is een externe norm die strenge richtlijnen hanteert over de kwaliteit van ons managementsysteem.

Sinds 2018 heeft Kinderleven Behandelcentrum én Kinderleven Kenniscentrum het ISO-keurmerk toegekend gekregen. Wij zijn heel blij met deze kwalificatie van ons managementsysteem (KMS).

ISO 9001 is de norm voor kwaliteitsmanagement systemen (KMS) en is verreweg de bekendste norm ter wereld. De norm legt de basis voor een krachtig kwaliteitsmanagementsysteem.

De ISO 9001 certificering wordt gebruikt om te beoordelen of een organisatie in staat is te voldoen aan de internationale eisen.

Elk jaar wordt Kinderleven opnieuw beoordeeld (de audit) en wordt het ISO-keurmerk opnieuw aan ons toegekend.

Ervaringen

Net even dat extra steuntje!

"Naar mijn dochter toe kan ik duidelijker communiceren. Onze band is nog hechter geworden. Ook mijzelf heb ik betere leren kennen hierin. Ik (probeer) op de juiste manier te reageren op haar gedrag. Kijken en luisteren. Met de juiste ondersteuning, opdrachten en gesprekken zijn mijn dochter en ik al heel ver gekomen. Dank je wel. Soms heb je net even dat extra steuntje nodig. Ik raad het zeker aan. Nogmaals MERCI!"

Moeder van een kindje van 3 jaar.

Van harte aanbevolen!

Ik ben via het consultatiebureau bij Kinderleven terecht gekomen. Samen met mijn zoontje hebben we een aantal hele fijne, leerzame sessies gehad bij Kinderleven. Het heeft me heel veel inzichten gebracht over de opvoeding en wat er in kinderen kan spelen. Vooral dat eerlijkheid zo belangrijk is. We zijn beide heel dankbaar en we staan veel rustiger en stabieler in het leven. Ik wil het alle ouders aanraden!

Moeder van een kindje van 3 jaar.

Waarom Kinderleven?

Redenen waarom onze cliënten kiezen voor ons:

Deskundig en betrouwbaar.

N

Open in contact en zonder oordeel.

N

Direct naar de kern van de problematiek.

Snelle verbetering merkbaar.

Hele gezin betrokken.