ISO-keurmerk

Bij Kinderleven doen we er alles aan om onze kwaliteit van dienstverlening zo goed mogelijk te houden. Dat vraagt om een goed en zorgvuldig managementsysteem. Om onze kwaliteit te waarborgen, hebben wij in 2018 een auditproces doorlopen om als Kinderelven het ISO-keurmerk te krijgen. Het ISO-keurmerk is een externe norm die strenge richtlijnen hanteert over de kwaliteit van ons managementsysteem.

Sinds 2018 heeft Kinderleven Behandelcentrum én Kinderleven Kenniscentrum het ISO-keurmerk toegekend gekregen. Wij zijn heel blij met deze kwalificatie van ons managementsysteem (KMS).

ISO 9001 is de norm voor kwaliteitsmanagement systemen (KMS) en is verreweg de bekendste norm ter wereld. De norm legt de basis voor een krachtig kwaliteitsmanagementsysteem.

De ISO 9001 certificering wordt gebruikt om te beoordelen of een organisatie in staat is te voldoen aan de internationale eisen.

Elk jaar wordt Kinderleven opnieuw beoordeeld (de audit) en wordt het ISO-keurmerk opnieuw aan ons toegekend.

Ervaringen

Net even dat extra steuntje!

"Naar mijn dochter toe kan ik duidelijker communiceren. Onze band is nog hechter geworden. Ook mijzelf heb ik betere leren kennen hierin. Ik (probeer) op de juiste manier te reageren op haar gedrag. Kijken en luisteren. Met de juiste ondersteuning, opdrachten en gesprekken zijn mijn dochter en ik al heel ver gekomen. Dank je wel. Soms heb je net even dat extra steuntje nodig. Ik raad het zeker aan. Nogmaals MERCI!"

Moeder van een kindje van 3 jaar.

Van harte aanbevolen!

Ik ben via het consultatiebureau bij Kinderleven terecht gekomen. Samen met mijn zoontje hebben we een aantal hele fijne, leerzame sessies gehad bij Kinderleven. Het heeft me heel veel inzichten gebracht over de opvoeding en wat er in kinderen kan spelen. Vooral dat eerlijkheid zo belangrijk is. We zijn beide heel dankbaar en we staan veel rustiger en stabieler in het leven. Ik wil het alle ouders aanraden!

Moeder van een kindje van 3 jaar.

Fijn om iemand naast ons te hebben

Onze dochter had moeite met zowel inslapen als doorslapen. Ze viel alleen in onze armen in slaap. We moesten met haar op schoot soms wel tot 1,5 uur rondlopen om haar in slaap te krijgen. Wanneer we haar in bed legden werd ze vaak weer wakker en konden we weer van vooraf aan beginnen. Dit heeft bijna een jaar lang gespeeld. Intussen hebben we 2 keer hulp gekregen dat alleen gebaseerd was op gesprekken, zonder resultaat. Daarom hadden wij onze twijfels toen we terecht kwamen bij Kinderleven. Toch hebben we het een kans gegeven. En dit keer met goed resultaat! Het was fijn om iemand naast ons te hebben die ons ondersteunde echt op het moment zelf. Vaak waren dit (kleine) tips die grote veranderingen hebben gebracht.We hebben de begeleiding zeer prettig ervaren. Onze slaapcoach was erg betrokken, meedenkend en duidelijk. Echt begeleiding op maat!

Voor alle ouders die twijfelen aan een slaapcoach/thuisbegeleidster: geef het een kans en gewoon doen, jullie zullen er zeker baat bij hebben!

Ouders van een dochtertje van 1,5 jaar

Structuur en rust terug gekregen

Via het premature nazorg bureau in contact gekomen met Kinderleven. Onze tweeling werd na een moeizame zwangerschap met 28 weken geboren. Een onstuimige, ingrijpende en zorgelijke tijd volgde. Kinderleven hielp ons om weer meer structuur en rust terug te krijgen in ons leven als gezin en bood ondersteuning bij het verwerkingsproces na deze moeilijke periode. Professionaliteit, integriteit en vertrouwen staan voorop. Alles wordt goed overlegd en op elkaar afgestemd. Er is aandacht voor het hele gezin. We hebben zowel de sessies bij Kinderleven zelf als de coaching in de thuissituatie als enorm prettig ervaren.

Ouders van een tweeling.

Waarom Kinderleven?

Redenen waarom onze cliënten kiezen voor ons:

Deskundig en betrouwbaar.

N

Open in contact en zonder oordeel.

N

Direct naar de kern van de problematiek.

Snelle verbetering merkbaar.

Hele gezin betrokken.