HOE WERKEN WIJ

Stichting Kinderleven bestaat uit een behandelcentrum en een kenniscentrum.

Behandelcentrum

Zoals de naam al zegt is het behandelcentrum er voor de behandeling van ouders met hun jonge kind. Maar ook peuters, schoolkinderen en pubers waar hechtingsproblemen de band tussen ouders en kind belemmeren worden door ons behandeld.  Daarbij zijn het √©√©ngespreksmodel en de vijfstappenmethode heel belangrijk waarbij de relatie tussen ouder(s) en kind centraal staat.

Als u niet tevreden bent over de behandeling of de gang van zaken kunt u altijd contact met ons opnemen. Komen we er samen niet uit, dan kan een klachtenprocedure in gang gezet worden.

Kenniscentrum

Het kenniscentrum is er met name op gericht om de missie van Stichting Kinderleven uit te dragen middels interviews of artikelen, lezingen, workshops en trainingen. Na overleg wordt de presentatie zo veel mogelijk op uw wensen afgestemd. Het kenniscentrum ontwikkelt daarnaast lesmateriaal en foldermateriaal.

Lid worden                    Materiaal                        Nieuwsbrief                    Facebook                            Inloggen