Bestellen ouderfolder

Hierbij bestel ik 100 folders en 2 affiches.
Ik ontvang een factuur en na betaling van 36,30 euro wordt het pakket opgestuurd.

De ouderfolder is ontwikkeld om ouders het belang van veilige hechting te laten inzien in een folder met praktijkvoorbeelden en  duidelijke taal. Daarnaast is er een affiche ontwikkeld dat opgehangen kan worden in de wacht- en verkleedkamers van het consultatiebureau, huisarts, kinderdagverblijf, vroedvrouw etc.  De Provincie Limburg heeft het maken van deze folder mogelijk gemaakt. De folder geeft ouders informatie over het belang van een fijne ouder-kind band voor de ontwikkeling van hun kind.

Voor organisaties die werken met ouders en jonge kinderen (0-4 jaar) zoals: de JGZ, Kinderdagverblijven, peuterspeelzalen, de GGZ IMH, huisartsenpraktijken, kraamzorg- en verloskundepraktijken zijn de folders (per 100) en 2 affiches gratis als ze op maandag of vrijdag worden opgehaald op het kantoor van Stichting Kinderleven, St. Servaasklooster 36, 6211 TE Maastricht. Graag hiervoor van tevoren een afspraak maken 043-3101650

Als het pakket opgestuurd wordt, brengen we verzendkosten en handlingskosten in rekening (€ 36,30 per pakket incl. BTW en verzendkosten). De affiches zijn A2 formaat, ze worden gevouwen. Na uw bestelling ontvangt u van ons een factuur waarop de betaalgegevens vermeld staan.

Hebt u nog vragen: info@stichtingkinderleven.nl