Folders -affiches voor ouders bestellen

Op 10 mei jl. zijn folders en affiches voor ouders met jonge kinderen gelanceerd tijdens een bijeenkomst in het Provinciehuis in Maastricht. De Provincie Limburg heeft het maken van deze folder mogelijk gemaakt. De folder geeft ouders informatie over het belang van een fijne ouder-kind band voor de ontwikkeling van hun kind. Voor organisaties in Limburg die werken met ouders en jonge kinderen (0-4 jaar) zoals: de JGZ, Kinderdagverblijven, peuterspeelzalen, de GGZ IMH, huisartsenpraktijken, kraamzorg- en verloskundepraktijken zijn de folders (per 100) en 2 affiches gratis als ze op maandag of vrijdag worden opgehaald op het kantoor van Stichting Kinderleven, St. Servaasklooster 36, 6211 TE Maastricht.
Graag hiervoor van tevoren een afspraak maken 043-3101650

Als het pakket opgestuurd wordt, brengen we voor Limburgse organisaties verzendkosten en handlingskosten in rekening (€ 36,30 per pakket incl. BTW en verzendkosten). De affiches zijn A2 formaat, ze worden gevouwen.

Voor organisaties buiten Limburg worden de folders en affiche(s) opgestuurd na betaling van € 72,60 euro incl. BTW en verzendkosten. Na uw bestelling ontvangt u van ons een factuur waarop de betaalgegevens vermeld staan.

Hebt u nog vragen: info@stichtingkinderleven.nl

Bestelformulier folders/affiches